ХVІ Міжнародна науково-практична конференція “Majesty of Marketing”

10 грудня 2020 року кафедра маркетингу НТУ «Дніпровська політехніка» спільно з Радою молодих учених при Міністерстві освіти і науки України, ГО «Інноваційний університет» та кафедрою іноземних мов провела ХVІ Міжнародну науково-практичну конференцію “Majesty of Marketing” (робоча мова конференції – англійська).

Цього року конференція відбувалась у новому форматі з використанням дистанційних технологій. На пленарному засіданні основними спікерами були провідні вітчизняні та закордонні фахівці у сфері маркетингу: завідувач кафедри маркетингу імені А. Ф. Павленка КНЕУ імені Вадима Гетьмана, д.е.н., професор Федорченко А. В.; професор, факультет менеджменту і транспорту, Технічно-Гуманістична академія в Бієлску-Біалей (Польща), dr hab., професор Howaniec Honorata; Prof., Ph.D., D. Sc., кафедра менеджменту, факультет менеджменту і транспорту, Технічно-Гуманістична академія в Бієлску-Біалей (Польща), dr hab., професор Jędrzejczyk Irena.У роботі конференції взяли учать понад 100 учасників, які представляли 25 ЗВО з України (м. Київ, Івано-Франківськ, Полтава, Кривий Ріг, Львів, Запоріжжя, Рівне, Одеса, Харків, Дніпро) та Польщі.

Вже традиційно під час конференції традиційно відбувається підведення підсумків Всеукраїнського конкурсу студентської соціальної реклами.

У цьому році відеоролики та друковані роботи представлено у трьох номінаціях: «Дій свідомо!», «Стоп хейт!», «Пандемія: життя на паузі?».

Переможців конференції “Majesty of Marketing” та Конкурсу студентської соціальної реклами було визначено за результатами онлайн-голосування. Кращі роботи відзначено грамотами та призами.