Маркетологи НТУ “Дніпровська політехніка” та Університету Міколайя Коперніка в Торуню обговорюють особливості психології ПР і реклами

Маркетологи НТУ “Дніпровська політехніка” та Університету Міколайя Коперніка в Торуню обговорюють особливості психології ПР і реклами

Співпраця між кафедрами маркетингу #дніпровськаполіттехника і кафедрою організаційної поведінки і маркетингу Університету Міколайя Коперніка в Торуню (Польща) / Nicolaus Copernicus University in Toruń протягом останнього часу набуває інноваційних і соціально відповідальних барв. Як позитивний наслідок такого співробітництва у межах діяльності наукового студентського гуртка «Еврика маркетингу», Навчально-наукового центру маркетингових цифрових технологій НТУ «ДП» 13 травня 2021 р. проведено гостьову лекцію – міжнародний вебінар (англійською мовою) від Катаржини Гронпчевскої (Katarzyna Grąbczewska) на тему “FEATURES OF PR PSYCHOLOGY & ADVERTISING OF COMPANIES IN EU & WORLD MARKETS”.

Лекція зорганізована як онлайн-заняття для студентів на платформі Zoom. Координаторами і науковими тюторами цього заходу виступили: з української сторони – завідувач кафедри маркетингу, доцент Сергій Касян, з польської сторони – професор, dr hab. Давід Шостек / Dawid Szostek. Партнерами вебінару виступили: Українська Асоціація Маркетингу, Рада молодих учених при Міністерстві освіти і науки України, ГО «Інноваційний університет». Під час цього міжнародного вебінару відбулися представлення, диспути, сесія запитань та відповідей щодо психологічних хитрощів, які переконують споживачів зробити покупку в ЄС; створення реклами для різних аудиторій на ринках ЄС; культурних відмінностей різних країн.

Учасники гостьової лекції отримали масу позитивних вражень у площині створення рекламного креативу і особливостей встановлення психологічних реакцій споживачів на комунікаційні звернення компаній ЄС і світу. Під час спілкування координатори Сергій Касян, Давід Шостек домовилися про продовження серії таких вебінарів, гостьових лекцій від спікерів НТУ «ДП» і Університету Міколайя Коперніка в Торуню в майбутньому. Тематика таких заходів торкатиметься актуальних питань цифрового маркетингу, просування у соціальних мережах, блогерства, маркетинговому забезпеченню розвитку та масштабування стартап-проектів, маркетингу сталого розвитку, маркетингових досліджень на високотехнологічних ринках України, ЄС та світу.

Завідувач кафедри маркетингу НТУ «Дніпровська політехніка»

Сергій Касян

#Інноваційний_університет #dniprotech #дніпровськаполітехніка #marketing #075маркетинг