Ольга Савиченко успішно реалізувала цей мікропроєкт. Дослідження дозволило виявити усвідомлення науково-педагогічних працівників про власне психічне здоров’я та його зміни у зв’язку з війною в Україні!

Виявилося, що суттєво знизилася задоволеність якістю життя та зріс рівень тривоги та депресії. Найменше «постраждали» соціальні стосунки, а найбільш вразливими викладачі почуваються в контексті безпечності середовища!

Змінилися й особистісні ресурси та способи підтримки психічного здоров’я. Значно знизилися можливості займатися багатьма улюбленими справами – ходити в на концерти, в кіно, театр, танцювати, робити покупки, зустрічатися з друзями, достатньо відпочивати, планувати час тощо. Водночас, посилилася та стала більш значимою підтримка близьких. Особливим ресурсом та відкриттям для багатьох стало волонтерство.

Цілком закономірно, що якість життя та психічне здоров’я науково-педагогічних працівників, як і всіх українців, значно знизилося за час повномасштабного вторгнення. Але підтримка близьких, налагоджені соціальні контакти, здатність до рефлексії та усвідомлення важливості турботи про себе в скрутні часи дає впевненість у тому, що українська вища освіта стане важливою складовою великої перемоги та відродиться з новою силою.

#Інноваційний_Університет #ІУ_Зимова_Школа #Рада_молодих_учених_при_Міністерстві_освіти_і_науки_України @youngscientists.ua #Stoprussia #stopwar #standwithUkraine #We_will_win_the_aggressor_russia