ОСВІТА

2017 Спеціаліст з менеджменту, Луцький НТУ

2015 Доктор педагогічних наук, СНУ імені Лесі Українки

2004 Кандидат педагогічних наук, Інститут педагогіки, АПН України

1997 – Викладач англійської мови і літератури та французької мови, ВНУ імені Лесі Українки

ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ (за останні п’ять років)

Луцький національний технічний університет (м.Луцьк)

2019 – 2021  Проректор НПР;

  • професор  кафедри іноземної та української філології

2015 -2019  завідувач відділу неперервного навчання

ГРОМАДСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

2020 – д/час ГО «Інноваційний університет»

2018 – д/час  ГО «Асоціація випускників Луцького НТУ»

2015д/час Українська асоціації дослідників освіти (УАДО)

2012 – д/час британська асоціація менеджерів і лідерів освіти BELMAS, м.Шефілд, Велика Британія

2003 – д/час Європейський форум керівників освіти, м. Барселона, Іспанія

2000 –д/час Український форум керівників освіти, м.Київ

СФЕРА НАУКОВИХ ТА ОСВІТНІХ ІНТЕРЕСІВ

Інтернаціоналізація та менеджмент освіти, Міжкультурні комунікації

УЧАСТЬ У ПРОЕКТІ «ІННОВАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ І ЛІДЕРСТВО»

2018–2019 рік – ІV фаза проекту «Інноваційний університет і лідерство»

Тема мікропроекту: «Співпраця університетів в розбудові інтернаціоналізації»

РЕАЛІЗОВАНІ ГРАНТОВІ ПРОЕКТИ

2020-2021. Учасник проекту «Управління інтернаціоналізацією у співпраці німецько-українських ЗВО», за підтримки Міжнародного офісу Німецької служби академічного обміну (DAAD). 

2018-2021.«Співпраця університетів для підтримки розвитку безпеки і кризового управління Люблінського і Луцького транскордонних регіонів» програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2014-2020. Луцьким НТУ та Люблінський католицький ун-т Яна Павла ІІ. Регіональний менеджер.

2018-2020. Спікер Зимової школи УАДО. «Європейські індикатори якості освітніх досліджень». в рамках реалізації проекту Європейського Союзу Еразмус+ напряму Жан Моне «Європейські індикатори якості освітніх досліджень для розширення можливостей освітян в Україні» (№ 587032-EPP-1-2017-1-UA-EPPJMO-SUPPA)

2016. Reforming Education and the Imperative of Constant Change: Ambivalent roles of policy and educational research. Тренер Першої літньої школи «Освітні дослідження: комунікація, написання грантів, методологія і публікації» («Підтримка реформування вищої освіти в Україні»), УЕРА за фінансування Посольства США

СТАЖУВАННЯ

2019 – Німеччина, Берлінський технічний університет, проектний менеджмент