Освіта
1994 р. – Тернопільський державний педагогічний інститут, спеціальність: педагогіка і методика початкового навчання і музика.
1999 р. – аспірантура за спеціальністю «Теорія та історія педагогіки», Тернопільський національний педагогічний університет.
2018 р. – докторантура за спеціальністю «Теорія і методика управління освітою» Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка.
Професійна діяльність (за останні 5 років)
2000 – до сьогодні – доцент кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти ТНПУ.
2001 – до сьогодні – час керівник центру довузівської підготовки ТНПУ.
2019 – експерт з акредитації освітніх програм Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.
Громадська діяльність
Член ГО «Інноваційний університет».
Сфера наукових та освітніх інтересів
Розробка інституційної моделі системи внутрішнього забезпечення якості освіти; популяризація професії вчителя в межах «Бюро кар’єри».
Участь у проєкті «Інноваційний університет і лідерство»
2019–2020 – V фаза проєкту «Інноваційний університет і лідерство. Фаза V: Інтердисциплінарність та міжгалузевість і стратегії розвитку університету».
Тема проєкту: «Партнерство “університет – школа – роботодавець” в системі управління якістю підготовки сучасного фахівця».
Реалізовані грантові проєкти
Координатор Проєкту сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP за підтримки Американських Рад з міжнародної освіти.
Стажування
2018 р. – Університет Т. Гарика Масарика (м. Брно, Чехія) за програмою «Система внутрішнього оцінювання якості освітньої діяльності» в рамках міжнародного проєкту «Прогресивне управління університетом».
2019 р. – Варшавський (м. Варшава) та Ягеллонський (м. Краків) університети (Польща) за програмою «Комунікаційні стратегії та відносини університет–школа» в рамках міжнародного проєкту «Інноваційний університет і лідерство».