МЕГА Міжнародний вебінар до Дня Маркетолога у НТУ «Дніпровська політехніка»!
«Не уявляю собі професії, цікавішої за маркетинг!»
Анна Дмитрів
25 жовтня 2021 року в освітньому просторі студентського наукового гуртка «Еврика маркетингу, Центру маркетингових цифрових технологій відбувся МЕГАвебінар від 075 Маркетинг – Міжнародний вебінар День Маркетолога – #MarketerDayDniprotech2021! Захід проведено за підтримки Всеукраїнської Громадської організації «Інноваційний університет» (ВГО «ІУ»), Ради молодих учених при Міністерстві освіти і науки України (РМУ при МОНУ), ВГО «Українська Асоціація Маркетингу».
На початку Олеся Ващук, голова Всеукраїнської Громадської організації «Інноваційний університет», голова Ради молодих учених при Міністерстві освіти і науки України, слушно зазначила, що РМУ при МОНУ, ВГО «ІУ» завжди підтримують напрямки інноваційних досліджень у сфері сучасного маркетингу, що притаманні кафедрі маркетингу НТУ «Дніпровська політехніка». При цьому пані Олеся зазначає: «Маркетинг для мене асоціюється з твердженням: Що би я робила, якби не боялася! Так от, мені здається, що Маркетинг нічого не боїться. Він один із перших щось змінює, щось робить, пропонує і бере на себе всю відповідальність!».
Вебінар структурований за секціями, модераторами яких є: доцент Катерина Пілова, доцент Наталія Шинкаренко, доцент Тетяна Куваєва. Так, у межах секції 1. Цифровий маркетинг і функції Marketing Director / Digital Marketing & Marketing Director Functions з доповіддю «Сучасний маркетинг та його реалії на підприємстві / Modern Marketing and its Realities in the Enterprise» і дискусією у форматі Q&A виступили Наталія Рибакова, керівник відділу продажів автомобілів корпоративним клієнтам в Тойота Центр Дніпро «Алмаз Мотор», Анна Самарець, керівник відділу маркетингу і реклами в Тойота Центр Дніпро «Алмаз Мотор». Значущим є те, що ці спікерки є випускницями ОП Маркетинг НТУ «Дніпровська політехніка». Вони добре розповіли про структуру і спектр послуг дилерського центру Тойота, описали проєкт Тойота бізнес-центр, що взаємодіє з корпоративними клієнтами.
Цікавим і захоплюючим був виступ Анни Дмитрів, Chief Marketing Officer у ThinkGlobal Lviv приватна школа, к.е.н., доцента кафедри маркетингу і логістики НУ «Львівська політехніка» на тему «Що робить Marketing Director на щодень? / What does Marketing Director do every day?». Спікерка у захоплюючій формі розповіла про головні напрямки своєї роботи, а саме: стратегічні задачі, операційна робота, формування команди, бюджет. Пані Анна яскраво завершила презентацію своєю цитатою: «Не уявляю собі професії, цікавішої за маркетинг», яку ми цілковито розділяємо!
Анастасія Безрук, бренд-маркетолог компанії EVA у цікавій і інтерактивній формі розкрила секрети особливостей запуску рекламних кампаній власних торгових марок категорії декоративної косметики.
Цікавість і максимальну залученість аудиторії викликала доповідь Dr Honorata Howaniec, The University of Bielsko-Biala, яка у презентації англійською вдало охарактеризувала профіль користувачів соціальних мереж в Польщі та наслідки цього для успішного маркетингу!
Значущим і відкриваючим горизонти міжнародної маркетингової співпраці був виступ Ігоря Снітівкера, директора ТОВ «Укр Експорт Сервіс», керівника комітету сприяння експорту Дніпропетровської торгово-промислової палати, керівника комітету сприяння експорту Дніпропетровської обласної державної адміністрації. Фахівець-практик слушно висвітлив основні складові маркетингової політики розподілу в компаніях ЄС і Японії, що викликало великий інтерес у присутніх.
У підсумку модератор цього заходу – Сергій Касян, завідувач кафедри маркетингу НТУ «Дніпровська політехніка» зазначив про добре і системне обговорення цифрового маркетингу, маркетингу сталого розвитку, маркетингових комунікацій, маркетингової політики розподілу на Дні Маркетолога! Побажав нових здобутків у сфері сучасного маркетингу, подальшого розвитку співпраці із зовнішніми стейкхолдерами освітньої програми «Маркетинг», такими як: Технічно-гуманітарна академія в Бієльско-Бялей (Польща), НУ «Львівська політехніка», ТОВ «Укр Експорт Сервіс», компанія EVA, Тойота Центр Дніпро «Алмаз Мотор»!
#marketing #075маркетинг #075marketing #dniprotech
#marketingforever #Українська_Асоціація_Маркетингу
#Рада_молодих_учених_при_Міністерстві_освіти_і_науки_України @youngscientists.ua · 📈Наука, технології й інженерія!
#Інноваційний_Університет
#Співпраця_із_партнерськими_університетами