Організатори конференції: Міністерство освіти і науки України, Рада молодих учених при Міністерстві освіти і науки України, Національний технічний університет «Дніпровська політехніка», ВГО «Інноваційний університет», Центр маркетингових цифрових технологій, Науковий студентський гурток «Еврика маркетингу», Ресурсний центр зі сталого розвитку

Блок привітань. Відкриття конференції.     Пленарне засідання

Модератори:

завідувач кафедри маркетингу, доцент Касян С.Я.; доцент кафедри маркетингу Куваєва Т.В.

Слава Україні! Героям Слава!

#Працюємо_заради_Перемоги #МиПереможемо

#standwithUkraine

#Рада_молодих_учених_при_Міністерстві_освіти_і_науки_України #ІнноваційнийУніверситет #Офіспідтримкивченого

#075маркетинг #061журналістика #дніпровськаполітехніка #dniprotech

10.00-10.40 год.

Регламент привітань: 2-3 хв.

Ващук Олеся Петрівна, голова ВГО «Інноваційний університет», голова Ради молодих учених при Міністерстві освіти і науки України, Офісу підтримки вченого, д.ю.н., професор;

Бардась Артем Володимирович, директор ННІЕ НТУ «Дніпровська політехніка», д.е.н., професор;

Пілова Катерина Петрівна, декан ФЕФ НТУ «Дніпровська політехніка», к.е.н., доцент;

Кострицька Світлана Іванівна, завідувач кафедри іноземних мов НТУ «Дніпровська політехніка», професор;

Зуєнок Ірина Іванівна, доцент кафедри іноземних мов НТУ «Дніпровська політехніка»;

Федорченко Андрій Васильович, завідувач кафедри маркетингу імені А. Ф. Павленка КНЕУ імені Вадима Гетьмана, віце-президент ВГО «Українська Асоціація Маркетингу», д.е.н., професор, topic „Features of the marketing research system of enterprises functioning under crisis conditions”;

Зозульов Олександр Вікторович, професор кафедри промислового маркетингу НТУУ «КПІ імені Ігоря Сікорського», к.е.н., професор;

mgr Aleksander Sapiński, Rector plenipotentiary for general affairs, Wyższa Szkoła Finansów i Prawa w Bielsku-Białej (Poland, EU), topic “Marketing of social integration centeres in Poland”;

dr hab. Dawid Szostek, NCU Prof. University, Department of Organisational Behaviour and Marketing, Faculty of Economic Sciences and Management, Nicolaus Copernicus University in Torun (Poland, EU);

Ковальчук Світлана Володимирівна, завідувач кафедри маркетингу та менеджменту, Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут, віце-президент ВГО «Українська Асоціація Маркетингу», д.е.н., професор;

Губені Юрій Едвардович, завідувач кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності, Львівський національний аграрний університет, д.е.н., професор;

Литвин Марина Валентинівна, директор Ресурсного центру зі сталого розвитку НТУ «ДП», доцент кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин НТУ «Дніпровська політехніка», к.е.н., доцент;

Булана Тетяна Михайлівна, досвідчена менторка стартапів, НТУ «Дніпровська політехніка», к.т.н., доцент.

Конкурс соціальної реклами

Модератор:

доцент кафедри маркетингу НТУ «Дніпровська політехніка» Куваєва Т.В.

10.40-11.10 год.

Огляд плакатів та відеореклами

Тема соціальної реклами: To be Ukrained!

Оголошення умов голосування

Секційне засідання

Модератори:

завідувач кафедри іноземних мов, професор Кострицька С. І.;

доцент кафедри іноземних мов Зуєнок І. І.;

доцент кафедри маркетингу Куваєва Т. В.;

студентки Освітньої програми «Маркетинг» Сур’янінова М. Є., Васильєва К.І.

11.10-13.10 год.

11.10-11.20 mgr Onykienko Aryna, The University of Milan (Italy, EU), “MEANING OF STRATEGIC PLANNING FUNDAMENTALS IN THE MARKETING CAREER PATH, AND WHAT YOU CAN GATHER DURING YOUR MASTER’S IN THE DNIPRO POLYTECHNIC”

11.20-11.30 Sozoniuk T., University of Water and Environmental Engineering, “MODERN DIGITAL MARKETING TRENDS”

11.30-11.40 Patynok Ksenia, Dnipro University of Technology, “THE VALUE OF CO-BRANDING”

11.40-11.50 Łucjan Katarzyna, PhD student at the Nicolaus Copernicus University in Toruń (Poland, EU), “The corporate image and its sustainable development approach”

11.50-12.00 Kozak V. O, Dnipro University of Technology, “DEALING WITH AN OMNICHANNEL WORLD”

12.00-12.10 Cherkasova Maria, Dnipro University of Technology, “PROMOTING UKRAINIAN BRANDS ON THE INTERNATIONAL MARKET”

12.10-12.20 Bikeeva Margaryta, Dnipro University of Technology, “COLOURS IN MARKETING”

12.20-12.30 Pryjmak Ganna, Dnipro University of Technology, “REELS AS AN EFFECTIVE MARKETING TOOL IN INSTAGRAM”

12.30-12.40 Shaliakhina V. O., Butyrina M. V., Dnipro University of Technology, “SITUATIONAL MARKETING AS A FORM OF EFFECTIVE COMMUNICATION OF BRANDS DURING THE WAR”

12.40-12.50 Bondarenko O., Vadym Hetman Kyiv National University of Economics, “ANALYSIS OF THE STATE AND TRENDS IN THE DEVELOPMENT OF THE IT SERVICES MARKET IN UKRAINE”

12.50-13.00 Dydovych Anna, Dnipro University of Technology, “ARTIFICIAL INTELLIGENCE-BASED MARKETING PERSONALIZATION USING MACHINE LEARNING ALGORITHMS”

13.00-13.10 Horbunov I.D., Shcholokova H.V., Alfred Nobel University, Dnipro, “PECULIARITIES OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE MARKETING”

13.10 год.

Оголошення переможців конкурсу соціальної реклами та підведення підсумків конференції

Рада молодих учених при МОНУ, кафедра маркетингу та кафедра іноземних мов НТУ «Дніпровська політехніка», лінк на заплановану конференцію Zoom. Тема: Zoom meeting Конференція “Majesty of Marketing”. Час: 08 грудня 2022, 09:45 год., Київ

Підключитися до конференції Zoom

https://us02web.zoom.us/j/86749025564?pwd=TXlXQlpJNnJiZUtoQ1lpODMxa1g1UT09

Ідентифікатор конференції: 867 4902 5564

Код доступу: 090061