07 грудня 2023 року ВГО «Інноваційний університет» спільно із кафедрою маркетингу та кафедрою іноземних мов Національного технічного університету “Дніпровська політехніка”, Українською Асоціацією Маркетингу, Радою молодих вчених при Міністерстві освіти і науки України успішно провели XIX міжнародну науково-практичну конференцію «Majesty of Marketing» у м. Дніпро у змішаному форматі.
Варто зазначити, що робочою мовою конференції була англійська, що свідчить про високий рівень заходу та кропітку роботу з її підготовки.
На пленарному засіданні виступили провідні вітчизняні та закордонні фахівці у сфері маркетингу: президент ВГО «Українська Асоціація Маркетингу» – Ірина Лилик, голова ВГО «Інноваційний університет», голова Ради молодих учених при Міністерстві освіти і науки України – Олеся Ващук, завідувач кафедри маркетингу імені А. Ф. Павленка КНЕУ імені Вадима Гетьмана – Андрій Федорченко, завідувач кафедри маркетингу та менеджменту Хмельницького кооперативно торговельно-економічного інституту – Ковальчук Світлана, професор кафедри промислового маркетингу НТУУ «КПІ імені Ігоря Сікорського» – Олександр Зозульов, Уповноважений ректора із загальних питань Вищої школи фінансів і права в Бієлску-Біалей – Aleksander Sapiński!
Цікавим була міні лекція від Трубіна Олександра, засновника програмного забезпечення Нейрон24 – платформи для створення, впровадження, аналітики скриптів продажів зі штучним інтелектом.
Загалом до участі в конференції долучилося понад 70 учасників, які представляли 20 закладів вищої освіти України (м. Київ, Кривий Ріг, Львів, Рівне, Харків, Черкаси, Чернігів, Дніпро) та Польщі. У своїх презентаціях результатів наукових досліджень здобувачі торкалися питань маркетингу сталого розвитку, брендингу, технологій штучного інтелекту в маркетингу, стратегічного планування кар’єри маркетолога, трендів цифрового маркетингу!
Окрім того, вже традиційно під час конференції відбувається підведення підсумків Всеукраїнського конкурсу студентської соціальної реклами. Переможців конференції «Majesty of Marketing» та Конкурсу студентської соціальної реклами було визначено за результатами онлайн-голосування. Кращі роботи відзначено грамотами та призами!